Jag Àr inte nöjd! Vad gör jag? Vad trÄkigt att du inte Àr nöjd med vÄr tjÀnst. Vi strÀvar efter att följa de strÀngaste juridiska riktlinjerna för e-handel. Om du har ett problem som inte kan lösas med hjÀlp av dessa vanliga frÄgor Àr du vÀlkommen att kontakta oss pÄ [email protected].
Hur gör jag för att kontrollera statusen pÄ min bestÀllning? Du kan kontrollera statusen pÄ din bestÀllning hÀr.
Jag har inte fÄtt min bestÀllning! Har ni rÄnat mig? Ja! ... Bara skojar. Efter att vi skickat din bestÀllning litar vi pÄ att de fraktbolag vi arbetar med sköter sin del. TyvÀrr kan det ibland hÀnda att de tappar bort ett paket eller levererar det till fel adress. Vi har en vÀnteperiod pÄ 25 vardagar efter att försÀndelsen har skickats för att se till att din bestÀllning inte försenas. Om du inte fÄr din bestÀllning inom denna vÀntetid anser vi att din bestÀllning har tappats bort under transporten och dÄ erbjuder vi dig en lösning.
VÀnligen kontakta oss om du inte fÄtt din bestÀllning inom 25 helgfria vardagar.
Jag har precis gjort en bestÀllning. Vad hÀnder nu? Först och frÀmst: Tack för din bestÀllning! HÀr Àr vad som kommer att hÀnda: Efter att du har gjort din bestÀllning fÄr du tvÄ e-postmeddelanden som uppdaterar dig om statusen för din bestÀllning. Det första e-postmeddelandet bekrÀftar din bestÀllning. Vi brukar skicka bestÀllningar inom 48 timmar. Det andra e-postmeddelandet bekrÀftar att din bestÀllning har skickats.
I detta e-postmeddelande hittar du alla leveransuppgifter om din specifika bestÀllning.
Om du inte fÄtt nÄgra e-postmeddelanden, se till att ocksÄ kontrollera mappen för skrÀppost för den e-postadress som du anvÀnde nÀr du registrerade dig hos oss.
Du kan ocksÄ nÀr som helst se statusen för din bestÀllning hÀr.
Jag vill köpa flera skal. Kan jag fÄ mÀngdrabatt? Vi erbjuder mÀngdrabatter pÄ bestÀllningar om 10 skal och fler. Du kan se all informatiom och alla vÄra rabatter pÄ vÄr B2B-sida.
Min produkt har gÄtt sönder under garantiperioden. Vad gör jag nu? Vi erbjuder 6 mÄnaders garanti pÄ alla vÄra produkter. Vi strÀvar efter att erbjuda den bÀsta kvaliteten. Om oturen Àr framme och din produkt ÀndÄ gÄr sönder under denna period ersÀtter vi din köpta produkt utan kostnad.
Om detta hÀnder kan du kontakta oss pÄ [email protected]. Bifoga en tydlig bild av problemet plus ditt bestÀllningsnummer. DÄ kan vi hitta ett sÀtt att lösa problemet sÄ snabbt som möjligt.
Jag har Ängrat mig. Kan jag returnera mitt köp? Ja, det kan du!
Du kan returnera dina köp inom 30 dagar efter mottagandet. Det finns dock nÄgra undantag:
Produkter som Àr berÀttigade för retur:
Vi erbjuder 30-dagars returpolicy pÄ alla skal frÄn vÄr kollektion och pÄ alla tillbehör. Det innebÀr att du har ÄngerrÀtt inom 30 kalenderdagar efter att du har mottagit din försÀndelse.
Vi godkÀnner endast returer för de köpta varorna om de Àr oanvÀnda och inte visar nÄgra tecken pÄ slitage.
Observera att kunden stÄr för alla avgifter som uppstÄr i samband med returnering av varor. Returnerade förpackningar kvarstÄr som kundens ansvar tills de tas emot av CaseCompany. Vi Äterbetalar bestÀllningen i sin helhet inom 7 dagar efter att vi mottagit de returnerade köpen.
Om du vill returnera ditt köp kan du kontakta oss pÄ [email protected] eller, om du Àr bosatt inom EU: skicka oss den europeiska mallen för ÄterkallelseformulÀr.
Returer utan tidigare kommunikation godkÀnns ej.
Returer kan skickas tillsammans med bestÀllningsnumret till:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgien
Produkter som inte Àr berÀttigade för retur:
Vi godkÀnner inte returer av personligt utformade produkter. Varje personligt utformat fodral eller skal tillverkas pÄ bestÀllning och vi har ingen möjlighet att ÄterförsÀlja din produkt.
Extra tillval till din bestÀllning som SpÄrad frakt och Presentinslagning Àr ej Äterbetalningsbara.
Kan jag Àndra eller avbryta min bestÀllning? TyvÀrr Àr detta inte möjligt. NÀr din bestÀllning har bekrÀftats pÄbörjar vi omedelbart tillverknings- och leveransprocessen.
Vi kan inte Àndra nÄgra uppgifter kring din bestÀllning efter att den bekrÀftats. SÄ se till att du anger rÀtt leveransadress och bestÀller den produkt du vill ha.
Jag vill ladda upp mina egna bilder. Vilket bildformat och upplösning ger bĂ€st resultat? VĂ„rt designverktyg har stöd för formaten .jpeg och .png. För ett mobilskal rekommenderar vi en upplösning pĂ„ 2000Ă3000 pixlar. För laptopfodral och iPad-skal rekommenderar vi en upplösning pĂ„ 4000Ă3000 pixlar.
Om din bild Àr suddig eller pixlig i förhandsgranskningen i designverktyget kommer den sannolikt att vara suddig och pixlig nÀr den skrivs ut. SÄ se till att anvÀnda högkvalitativa bilder.
Jag vill designa mitt eget mobilskal. Hur gör jag? Vi Àr sÀrskilt inriktade pÄ att ge alla möjlighet att designa sitt eget mobilskal.
Följ bara dessa steg. Kom igÄng hÀr.
1. VĂ€lj din enhet.
Vi har skal för över 200 olika enheter. VÀlj din hÀr. Vi försöker erbjuda sÄ mÄnga enheter som möjligt. Om du inte hittar nÄgot skal för just din mobil kan du berÀtta det för oss hÀr.
2. VĂ€lj vilken typ av skal du vill designa.
För smartphones har vi upp till 7 olika alternativ, var och en med egna egenskaper, utseende och kÀnsla.
3. Börja designa!
Du kan ladda upp en egen bild frÄn din dator eller dina sociala medier. Du kan lÀgga till upp till 10 foton i ett kollage. Avsluta med att lÀgga till en personlig text eller nÄgra emojis. Du bestÀmmer!
Min produkt har gÄtt sönder under garantiperioden. Vad gör jag nu? Vi erbjuder 6 mÄnaders garanti pÄ alla vÄra produkter. Vi strÀvar efter att erbjuda den bÀsta kvaliteten. Om oturen Àr framme och din produkt ÀndÄ gÄr sönder under denna period ersÀtter vi din köpta produkt utan kostnad.
Om detta hÀnder kan du kontakta oss pÄ [email protected]. Bifoga en tydlig bild av problemet plus ditt bestÀllningsnummer. DÄ kan vi hitta ett sÀtt att lösa problemet sÄ snabbt som möjligt.
Jag har Ängrat mig. Kan jag returnera mitt köp? Ja, det kan du!
Du kan returnera dina köp inom 30 dagar efter mottagandet. Det finns dock nÄgra undantag:
Produkter som Àr berÀttigade för retur:
Vi erbjuder 30-dagars returpolicy pÄ alla skal frÄn vÄr kollektion och pÄ alla tillbehör. Det innebÀr att du har ÄngerrÀtt inom 30 kalenderdagar efter att du har mottagit din försÀndelse.
Vi godkÀnner endast returer för de köpta varorna om de Àr oanvÀnda och inte visar nÄgra tecken pÄ slitage.
Observera att kunden stÄr för alla avgifter som uppstÄr i samband med returnering av varor. Returnerade förpackningar kvarstÄr som kundens ansvar tills de tas emot av CaseCompany. Vi Äterbetalar bestÀllningen i sin helhet inom 7 dagar efter att vi mottagit de returnerade köpen.
Om du vill returnera ditt köp kan du kontakta oss pÄ [email protected] eller, om du Àr bosatt inom EU: skicka oss den europeiska mallen för ÄterkallelseformulÀr.
Returer utan tidigare kommunikation godkÀnns ej.
Returer kan skickas tillsammans med bestÀllningsnumret till:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgien
Produkter som inte Àr berÀttigade för retur:
Vi godkÀnner inte returer av personligt utformade produkter. Varje personligt utformat fodral eller skal tillverkas pÄ bestÀllning och vi har ingen möjlighet att ÄterförsÀlja din produkt.
Extra tillval till din bestÀllning som SpÄrad frakt och Presentinslagning Àr ej Äterbetalningsbara.
Kan jag Àndra eller avbryta min bestÀllning? TyvÀrr Àr detta inte möjligt. NÀr din bestÀllning har bekrÀftats pÄbörjar vi omedelbart tillverknings- och leveransprocessen.
Vi kan inte Àndra nÄgra uppgifter kring din bestÀllning efter att den bekrÀftats. SÄ se till att du anger rÀtt leveransadress och bestÀller den produkt du vill ha.
Statussidan sÀger att min bestÀllning Àr "VÀntande". Vad innebÀr det? NÀr din bestÀllning Àr placerad som "VÀntande" beror det oftast pÄ att det uppstÄtt ett problem. Det kan hÀnda att vi redan har skickat ett e-postmeddelande för att meddela dig om detta. Om du inte fÄtt nÄgot meddelande ber vi dig kontakta oss pÄ [email protected].
Var noga med att kontrollera SkrÀppostmappen för den e-postadress som du anvÀnde nÀr du registrerade dig hos oss.
Jag fick precis ett e-postmeddelande dÀr det stod att min bestÀllning har annullerats. Varför hÀnder det? Automatisk annullering av en bestÀllning sker nÀr det uppstÄtt problem med betalningen. Om det tar för lÄng tid för en bestÀllning att ta emot betalningen efter att bestÀllningen gjorts avbryter vÄrt system automatiskt bestÀllningen.
Om din bestÀllning annullerats mot din vilja ber vi dig kontakta oss pÄ [email protected].
Hur kontrollerar jag statusen för min bestÀllning? Du kan kontrollera statusen för din bestÀllning hÀr.
Fyll i den e-postadress du anvÀnde nÀr du bestÀllde samt ditt bestÀllningsnummer sÄ fÄr du den senast uppdaterade informationen om din bestÀllning.
Jag har inte fÄtt min bestÀllning! Har ni rÄnat mig? Ja! ... Bara skojar. Efter att vi skickat din bestÀllning litar vi pÄ att de fraktbolag vi arbetar med sköter sin del. TyvÀrr kan det ibland hÀnda att de tappar bort ett paket eller levererar det till fel adress. Vi har en vÀnteperiod pÄ 25 vardagar efter att försÀndelsen har skickats för att se till att din bestÀllning inte försenas. Om du inte fÄr din bestÀllning inom denna vÀntetid anser vi din bestÀllning har tappats bort under transporten och vi erbjuder dig en lösning.
VÀnligen kontakta oss om du inte fÄtt din bestÀllning inom 25 helgfria vardagar.
Behöver jag signera för min bestÀllning vid leverans? UK/EU
Med vÄrt standardleveransalternativ levereras din bestÀllning i din brevlÄda. Du behöver inte signera för att fÄ leveransen.
Med vÄrt alternativ för spÄrad leverans behöver du signera vid leveransen. Om du vill vara sÀker pÄ att du Àr hemma vid leveransen kan du gÄ till din spÄrningsinformation.
US/CAN/AUS
Du behöver signera vid leverans. Om du vill vara sÀker pÄ att du Àr hemma vid leveransen kan du gÄ till din spÄrningsinformation.
Min spÄrningskod fungerar inte. Vad gör jag? Ibland hÀnder det att spÄrningskoden inte aktiveras omedelbart efter det att din vara skickats ivÀg. Om du inte fÄtt dina spÄrningsuppgifter tvÄ dagar efter att du mottagit leveransbekrÀftelsen kan du kontakta oss pÄ [email protected].
Jag vill spÄra min bestÀllning. GÄr det? Vi erbjuder spÄrning pÄ alla bestÀllningar vid valt alternativ för spÄrad leverans. NÀr vi skickar din bestÀllning fÄr du dÄ ett e-postmeddelande med alla spÄrningsuppgifter.
TyvÀrr kan vi endast erbjuda spÄrad frakt pÄ bestÀllningar med leveransadress i EU, USA, Kanada och Australien.
Vi erbjuder standardleverans till de flesta lÀnder i vÀrlden.
Det ingÄr inte nÄgon spÄrningskod i alternativet standardleverans.
Min leveransadress Àr utanför EU. MÄste jag betala importskatt? Vissa lÀnder utanför Europeiska unionen kan krÀva importskatt, tullavgifter och relaterade tullavgifter för importen. Dessa kostnader tÀcks inte i betalningarna du gjort till oss. Dessa avgifter, om tillÀmpliga, bestÀms och debiteras av tullkontoret i destinationslandet. För nÀrmare uppgifter avgifterna kan du kontakta ditt lokala tullkontor.
Jag tror att nÄgot gick fel under betalningen. Hur kan jag vara sÀker pÄ att allt gick bra? NÀr vi mottar betalning skickar vi omedelbart ett e-postmeddelande till den adress som du registrerat dig med för att bekrÀfta din bestÀllning. Om du inte har fÄtt nÄgot e-postmeddelande frÄn oss och du har debiterats för din bestÀllning kan du kontakta oss pÄ [email protected].
Om du inte fÄtt nÄgot bekrÀftelsemejl kan du kontrollera SkrÀp-mappen för den e-postadress som du anvÀnde nÀr du registrerade dig hos oss.
Hur betalar jag för min bestÀllning? Vi accepterar en mÀngd olika betalningsalternativ. PayPal, kreditkort och banköverföring.
Vi behandlar och skickar en bestÀllning efter att vi mottagit betalningen för den. Om du vÀljer att betala via banköverföring kan det försena behandlingen av din bestÀllning.
Jag vill ladda upp mina egna bilder. Vilket bildformat och upplösning ger bĂ€st resultat? VĂ„rt designverktyg har stöd för formaten .jpeg och .png. För ett mobilskal rekommenderar vi en upplösning pĂ„ 2000Ă3000 pixlar. För laptopfodral och iPad-skal rekommenderar vi en upplösning pĂ„ 4000Ă3000 pixlar.
Om din bild Àr suddig eller pixlig i förhandsgranskningen i designverktyget kommer den sannolikt att vara suddig och pixlig nÀr den skrivs ut. SÄ se till att anvÀnda högkvalitativa bilder.
Jag vill designa mitt eget smartphone-skal. Hur kommer jag igÄng? Vi Àr sÀrskilt inriktade pÄ att ge alla möjlighet att designa sitt eget mobilskal.
Följ bara dessa steg. Kom igÄng hÀr.
1. VĂ€lj din enhet.
Vi har skal för över 200 olika enheter. VÀlj din hÀr. Vi försöker erbjuda sÄ mÄnga enheter som möjligt. Om du inte hittar nÄgot skal för just din mobil kan du berÀtta det för oss hÀr.
2. VĂ€lj vilken typ av skal du vill designa.
För smartphones har vi upp till 7 olika alternativ, var och en med egna egenskaper, utseende och kÀnsla.
3. Börja designa!
Du kan ladda upp en egen bild frÄn din dator eller dina sociala medier. Du kan lÀgga till upp till 10 foton i ett kollage. Avsluta med att lÀgga till en personlig text eller nÄgra emojis. Du bestÀmmer!
Hör det frÄn nÄgon annan
83%
|
19292
|
||
9%
|
2171
|
||
3%
|
627
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
765
|
Simone
VerifieradExcelente, muy bonita. Tardo un poco pero estoy muy satisfecha con la compra.
Cristina
VerifieradThis is my second case in 3 years, thatâs how much I love it! The design is wonderful, itâs a very durable case, that lasts a long time. Iâd highly recommend it
Jindra
VerifieradBrilliant case! Iâm very clumsy and dropped my phone a lot. Still hasnât got a single scratch on it!
Ellen
VerifieradHar du en frÄga? Jag finns hÀr frÄn mÄndag till lördag.
Fyll i din e-postadress nedan för att fÄ en rabattkod
E-postadressen Àr felaktig
Din kod:
Very nice case, delivered quickly and fits perfectly