Typ

Typ

FAQ

Behöver du hjÀlp?

BestÀllning

Jag Ă€r inte nöjd! Vad kan jag göra? Vi Ă€r vĂ€ldigt ledsna att du inte Ă€r nöjd med vĂ„r service. Vi arbetar hĂ„rt för att följa de strĂ€ngaste juridiska riktlinjerna för e-handel. Om du har ett problem som inte kan lösas med dessa vanliga frĂ„gor, vĂ€nligen kontakta oss pĂ„ [email protected].

Hur kan jag kontrollera statusen pÄ min bestÀllning? Du kan kontrollera statusen pÄ din bestÀllning hÀr.

Jag har inte fÄtt min bestÀllning! Har ni rÄnat mig? Ja! ... SkÀmtar bara. Efter att vi skickat din bestÀllning litar vi pÄ att fraktbolagen vi arbetar med gör sitt. TyvÀrr kan det ibland hÀnda att de tappar bort ett paket eller levererar det till fel adress. Vi upprÀtthÄller en vÀnteperiod pÄ 25 arbetsdagar efter försÀndelsen för att se till att din bestÀllning inte försenas. NÀr du inte fÄr din bestÀllning inom denna vÀntetid betraktar vi din bestÀllning som förlorad i transit och vi kommer att erbjuda dig en lösning.
VÀnligen kontakta oss om du inte fÄr din bestÀllning inom 25 arbetsdagar.

Jag har precis gjort en bestÀllning. Vad hÀnder nu? Först av allt: Tack för din bestÀllning! HÀr Àr vad som kommer att hÀnda: Efter att du har lagt din bestÀllning kommer du att fÄ tvÄ e-postmeddelanden som uppdaterar dig om statusen för din bestÀllning. Det första e-postmeddelandet bekrÀftar din bestÀllning. Vi brukar skicka bestÀllningar inom 48 timmar. Det andra e-postmeddelandet bekrÀftar försÀndelsen av din bestÀllning.

Detta e-postmeddelande kommer att ha alla leveransdetaljer om din specifika bestÀllning.

Om du inte har fÄtt nÄgra e-postmeddelanden, var noga med att kontrollera mappen för skrÀppost / skrÀppost i e-posten du registrerade hos oss.

Du kan ocksÄ kontrollera statusen för din bestÀllning nÀr som helst hÀr.

Jag vill köpa mÄnga fodral. Kan jag fÄ en mÀngdrabatt? Vi erbjuder mÀngdrabatter pÄ bestÀllningar frÄn 10 fodral. Du kan granska all information och rabatter pÄ vÄr B2B-sida.

Min produkt gick sönder under garantiperioden. Vad hÀnder nu? Vi erbjuder en 6 mÄnaders garanti pÄ alla vÄra produkter. Vi strÀvar efter att ge dig bÀsta möjliga kvalitet. I den osannolika hÀndelsen att din produkt gÄr sönder under denna period kommer vi att ersÀtta den köpta produkten utan kostnad.

NĂ€r detta hĂ€nder, kontakta oss pĂ„ [email protected]. VĂ€nligen inkludera en tydlig bild av problemet och ditt ordernummer. PĂ„ sĂ„ sĂ€tt kan vi erbjuda dig en lösning sĂ„ snabbt som möjligt.

Jag har Àndrat mig. Kan jag returnera mitt köp? Ja, det kan du!

Du kan returnera dina köp inom 30 dagar efter mottagandet. Det finns dock nÄgra undantag:

Produkter som Àr berÀttigade för retur:
Vi erbjuder 30 dagars returrÀtt för alla fodral frÄn vÄr samling och alla tillbehör. Det innebÀr att under de första 30 kalenderdagarna efter att du mottagit ditt köp kan du Àndra dig.

Vi accepterar endast returer nÀr de köpta varorna Àr oanvÀnda och inte visar nÄgra tecken pÄ slitage.

Observera att kunderna Àr ansvariga för alla avgifter som Àr involverade i att returnera varor. Returpaket förblir kundens ansvar tills det tas emot av CaseCompany. Vi kommer att Äterbetala ordern i sin helhet inom 7 dagar efter att de returnerade köpen har mottagits.

Om du önskar returnera ditt köp, kontakta oss pĂ„ [email protected] eller om du Ă€r bosatt i EU: skicka oss den Europeiska modellen för Ă„ngerblankett.

Returer utan tidigare kommunikation med oss accepteras inte.

Returer kan skickas tillsammans med ordernumret till:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgien

Produkter som inte Àr berÀttigade för returer:

Vi accepterar inte returer av personliga produkter. Varje anpassat fodral eller fodral tillverkas pÄ bestÀllning och det Àr inte möjligt för oss att vidareförsÀlja ditt köp.

Extra tillval som lagts till din bestÀllning som spÄrad leverans och presentinslagning Àr inte Äterbetalningsbara.

Kan jag Àndra eller avbryta min bestÀllning? TyvÀrr Àr det inte möjligt. NÀr din bestÀllning Àr bekrÀftad startar vi omedelbart produktions- och leveransprocessen.
Vi kan inte Àndra nÄgra detaljer om din bestÀllning efter bekrÀftelsen. SÄ se till att du anger rÀtt leveransadress och bestÀller rÀtt produkt för dig.

Jag vill ladda upp mina egna bilder. Vilket bildformat och upplösning ger bĂ€st resultat? VĂ„rt designverktyg stöder .jpeg och .png format. För ett telefonskal rekommenderar vi en upplösning pĂ„ 2000×3000 pixlar. För laptopfodral och iPad-skal rekommenderar vi en upplösning pĂ„ 4000×3000 pixlar.
Om din bild Àr suddig eller pixlad i förhandsgranskningen i designverktyget, kommer den mest sannolikt att vara suddig och pixlad nÀr den skrivs ut. SÄ se till att du anvÀnder högkvalitativa bilder.

Jag vill designa mitt eget smartphonefodral. Hur kommer jag igÄng? Vi specialiserar oss pÄ att ge dig möjligheten att designa ditt eget mobilfodral.
Följ dessa steg. Du kan komma igÄng hÀr.

1. VĂ€lj din enhet.
Vi har fodral till över 200 enheter. VÀlj din hÀr. Vi försöker erbjuda sÄ mÄnga enheter som möjligt. Om vi inte har ett fodral till din telefon, lÄt oss veta hÀr.

2. VĂ€lj vilken typ av fodral du vill designa.
För smartphones har vi upp till 7 olika alternativ, varje med sina egna egenskaper, utseende och kÀnsla.

3. Börja designa!
Du kan ladda upp din egen bild frÄn din dator eller ditt sociala mediekonto. Du kan lÀgga till upp till 10 bilder i ett collage. Avsluta genom att lÀgga till en personlig text eller nÄgra emojis. Du har kontrollen!

Returer/Garanti

Min produkt gick sönder under garantiperioden. Vad hÀnder nu? Vi erbjuder 6 mÄnaders garanti pÄ alla vÄra produkter. Vi strÀvar efter att erbjuda den bÀsta kvaliteten. Om det oturligt nog hÀnder att din produkt gÄr sönder under denna period, kommer vi att ersÀtta den köpta produkten utan kostnad.

NĂ€r detta intrĂ€ffar, kontakta oss pĂ„ [email protected]. Inkludera en tydlig bild av problemet och ditt ordernummer. PĂ„ sĂ„ sĂ€tt kan vi erbjuda dig en lösning sĂ„ snabbt som möjligt.

Jag har Àndrat mig. Kan jag returnera mitt köp? Ja, det kan du!

Du kan returnera dina inköp inom 30 dagar efter mottagandet. Det finns dock nÄgra undantag:

Produkter som Àr berÀttigade för retur:
Vi erbjuder en 30-dagars returpolicy pÄ alla fodral frÄn vÄr kollektion och pÄ alla tillbehör. Det innebÀr att under de första 30 kalenderdagarna efter att du har mottagit ditt köp kan du Àndra dig.

Vi accepterar endast returer nÀr de köpta varorna Àr oanvÀnda och inte visar nÄgra tecken pÄ slitage.

VÀnligen notera att kunderna Àr ansvariga för alla avgifter som Àr involverade i att returnera varor. Returpaket förblir kundens ansvar tills det tas emot av CaseCompany. Vi kommer att Äterbetala bestÀllningen i sin helhet inom 7 dagar efter att ha mottagit de returnerade köpen.

Om du önskar returnera ditt köp, kontakta oss pĂ„ [email protected] eller om du Ă€r bosatt i EU: skicka oss Europeiska modellen för Ă„ngerrĂ€tt.

Returer utan tidigare kommunikation med oss kommer inte att accepteras.

Returer kan skickas tillsammans med ordernumret till:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgien

Produkter som inte Àr berÀttigade för retur:

Vi accepterar inte returer av personliga produkter. Varje personligt fodral eller skal tillverkas pÄ bestÀllning och det Àr inte möjligt för oss att ÄterförsÀlja ditt köp.

Extra tillval till din bestÀllning som SpÄrad frakt och Presentinslagning Àr inte Äterbetalningsbara.

Kan jag Àndra eller avbryta min bestÀllning? TyvÀrr Àr det inte möjligt. NÀr din bestÀllning Àr bekrÀftad startar vi omedelbart produktions- och leveransprocessen.
Vi kan inte Àndra nÄgra detaljer om din bestÀllning efter bekrÀftelsen. SÄ se till att du anger rÀtt leveransadress och bestÀller rÀtt produkt för dig.

Orderstatus

Statussidan sĂ€ger att min bestĂ€llning Ă€r "PĂ„ vĂ€nt". Vad betyder det? NĂ€r din bestĂ€llning Ă€r placerad "PĂ„ vĂ€nt" Ă€r det vanligtvis eftersom det finns ett problem. Det Ă€r möjligt att vi redan har skickat ett e-postmeddelande för att meddela dig om detta. Om detta inte Ă€r fallet, vĂ€nligen kontakta pĂ„ [email protected].

Var noga med att kontrollera mappen Spam / SkrÀppost i e-posten du registrerade hos oss.

Jag fick precis ett e-postmeddelande som sÀger att min bestÀllning har avbrutits. Varför hÀnder detta? Automatisk avbrytning av en bestÀllning sker nÀr det finns ett problem med betalningen. Om det tar för lÄng tid för en bestÀllning att ta emot betalning efter att den har placerats avbryter vÄrt system automatiskt bestÀllningen.

Om din bestĂ€llning avbröts mot din vilja, vĂ€nligen kontakta oss pĂ„ [email protected].

Hur kan jag kontrollera statusen pÄ min bestÀllning? Du kan kontrollera statusen pÄ din bestÀllning hÀr.

Fyll i e-postadressen du bestÀllde med och ditt ordernummer och du fÄr den senaste informationen om din bestÀllning.

Frakt & leverans

Jag har inte fÄtt min bestÀllning! Har ni rÄnat mig? Ja! ... Bara skÀmtar. Efter att vi har skickat din bestÀllning litar vi pÄ att fraktbolagen vi arbetar med gör sin del. TyvÀrr kan det ibland hÀnda att de tappar bort ett paket eller levererar det till fel adress. Vi upprÀtthÄller en vÀnteperiod pÄ 25 arbetsdagar efter leverans för att sÀkerstÀlla att din bestÀllning inte försenas. Om du inte fÄr din bestÀllning inom denna vÀnteperiod betraktar vi din bestÀllning som förlorad i transit och vi kommer att erbjuda dig en lösning.
Kontakta oss nÀr du inte fÄr din bestÀllning inom 25 arbetsdagar.

Behöver jag signera för min bestÀllning vid leverans? UK/EU
Med vÄrt standardleveransalternativ kommer din bestÀllning att levereras i din brevlÄda. Du behöver inte signera för din leverans.

Med vÄrt spÄrade leveransalternativ mÄste du signera vid leverans. Om du vill vara sÀker pÄ att du Àr hemma nÀr leveranstjÀnsten kommer, vÀnligen kontrollera din spÄrningsinformation.

US/CAN/AUS
Du kommer att behöva signera vid leverans. Om du vill vara sÀker pÄ att du Àr hemma nÀr leveranstjÀnsten kommer, vÀnligen kontrollera din spÄrningsinformation.

Min spĂ„rningskod fungerar inte. Vad nu? Ibland Ă€r det möjligt att din spĂ„rningskod inte aktiveras omedelbart efter leverans. Om din spĂ„rningsinformation inte Ă€r tillgĂ€nglig tvĂ„ dagar efter att du har fĂ„tt leveransbekrĂ€ftelsen, vĂ€nligen kontakta oss pĂ„ [email protected].

Jag vill spĂ„ra min bestĂ€llning. Är det möjligt? Vi erbjuder spĂ„rning pĂ„ alla bestĂ€llningar med det valda alternativet för spĂ„rad leverans. Du kommer att fĂ„ ett e-postmeddelande med alla spĂ„rningsuppgifter nĂ€r vi skickar din bestĂ€llning.

TyvÀrr kan vi endast erbjuda spÄrad frakt pÄ bestÀllningar med en leveransadress i EU, USA, Kanada och Australien.

Vi erbjuder standardleverans till de flesta lÀnder i vÀrlden.

Standardleveransalternativet inkluderar inte en spÄrningskod.

Min leveransadress Àr utanför EU. MÄste jag betala importskatt? Vissa lÀnder utanför Europeiska unionen kan krÀva importskatt, tullavgifter och relaterade tullavgifter för importen. Dessa kostnader tÀcks inte i betalningarna du gjort till oss. Dessa avgifter, om tillÀmpliga, bestÀms och debiteras av tullkontoret i destinationslandet. För ytterligare detaljer om avgifterna, vÀnligen kontakta ditt lokala tullkontor.

Fakturering

Jag tror att nĂ„got gick fel under betalningen. Hur kan jag vara sĂ€ker pĂ„ att allt gick bra? NĂ€r vi mottar betalning skickar vi omedelbart ett e-postmeddelande till den adress du registrerat med för att bekrĂ€fta din bestĂ€llning. Om du inte har fĂ„tt ett e-postmeddelande frĂ„n oss och du har debiterats för vĂ„r order, kontakta oss pĂ„ [email protected].

Kontrollera Spam / Junk-mappen i e-posten du registrerat hos oss om du inte har fÄtt nÄgra bekrÀftelse-e-postmeddelanden.

Hur kan jag betala för min bestÀllning? Vi accepterar en mÀngd olika betalningsalternativ. PayPal, kreditkort och banköverföring.
Vi bearbetar och skickar bestÀllning efter mottagande av betalning. Om du vÀljer att betala via banköverföring kan det försena behandlingen av din bestÀllning.

Skapa ditt eget skal

Jag vill ladda upp mina egna bilder. Vilket bildformat och upplösning ger bĂ€st resultat? VĂ„rt designverktyg stödjer .jpeg och .png format. För ett telefonskal rekommenderar vi en upplösning pĂ„ 2000×3000 pixlar. För laptopfodral och iPad-skal rekommenderar vi en upplösning pĂ„ 4000×3000 pixlar.
Om din bild Àr suddig eller pixelerad i förhandsgranskningen i designverktyget kommer den sannolikt att vara suddig och pixelerad nÀr den skrivs ut. SÄ se till att du anvÀnder högkvalitativa bilder.

Jag vill designa mitt eget smartphone-skal. Hur kommer jag igÄng? Vi specialiserar oss pÄ att erbjuda möjligheten att designa ditt eget telefonskal.
Följ dessa steg. Du kan komma igÄng hÀr.

1. VĂ€lj din enhet.
Vi har skal för över 200 enheter. VÀlj din hÀr. Vi försöker erbjuda sÄ mÄnga enheter som möjligt. Om vi inte har ett skal för din telefon, lÄt oss veta hÀr.

2. VĂ€lj vilken typ av skal du vill designa.
För smartphones har vi upp till 7 olika alternativ, var och en med sina egna egenskaper, utseende och kÀnsla.

3. Börja designa!
Du kan ladda upp din egen bild frÄn din dator eller ditt sociala mediekonto. Du kan lÀgga till upp till 10 foton i en kollage. Avsluta med att lÀgga till en personlig text eller nÄgra emojis. Du har kontrollen!

B2B

I want to buy a lot of cases. Can I get a bulk discount? We offer bulk discounts on orders starting from 10 cases. You can review all the information and discounts on our B2B page.

Behöver du mer information?

CaseCompany Àr en del av MonkeyMonkey BVBA
Du kan hitta oss pÄ:
Wiedauwkaai 23F
9000 Ghent
Belgien

Momsregistreringsnummer:
BE0549896463

Du kan mejla oss pĂ„: [email protected].

Kontakta oss

Lyssna pÄ nÄgon annan

94% rekommenderar oss, snart du ocksÄ?

reviews
google review kiyoh review

17.788 Recensioner

review star review star review star review star review star
80%
14282
review star review star review star review star review star
10%
1772
review star review star review star review star review star
3%
573
review star review star review star review star review star
2%
437
review star review star review star review star review star
4%
724

100% nöjdhetsgaranti

checkmarkStav- och tryckfelsgaranti 
checkmark30 dagars Ă¶ppet köp
checkmark12 mĂ„naders produktgaranti
checkmarkAlltid passande garanti 
review star review star review star review star review star 10/10

Love my new phone case. It fits perfectly and arrived fast. Will be ordering from here again

Donna-marie

Verifierad
London
Idag
review star review star review star review star review star 9/10

Amazing experience, easy process! Amazing quality cases I bought for my self and my friend would highly recommend

Adele

Verifierad
Liverpool
Idag
review star review star review star review star review star 10/10

Complimenti per la serietĂ .

Rosarita

Verifierad
CAPIAGO INTIMIANO
Idag
review star review star review star review star review star 10/10

The experience using Case company is very smooth. And the quality of the case is excellent. Family and friends love my personalised case and most people have gone on to order based on the product I received.

Claire

Verifierad
Virginia
IgÄr
Illustration av en kvinna som sÀger: Hej! Jag Àr Sofie och hÀr för att hjÀlpa.

500 000 nöjda kunder, blir du nÀsta?

Har du en frÄga? Jag Àr tillgÀnglig frÄn mÄndag till lördag.